Rabu, 18 Mac 2009

.sila MOTIVATE kan diri anda.

malam tadi penat.mate lebam.sore ilang.ta de semangat g keje.letih sangat.sebab lambat sgt tido kowt.
pagi ni ujan lak.best tido sambil peluk patrick.sampai parking kat carrefour.angkat beg.nasi lemak.pastu lock kete.jalan terkedek2 ngan baju kebaye.slow gle jalan arini.maleh betul!sampai kat depan lif.
alamak!
mamat encem tu laa..!
rezeki tOol pagi2 neh.hihi.ta pe2.kaver2.tapi aku ta excited sgt pun kali ni nampak die.mungkin sebab aku ta bape na sihat ataupun kejadian semalam masih lagi segar kat otak aku neh.

abaikan!

"..hai..!"
die tegur aku wei!!gler ahh!tak bajet pun die akan tegur aku!
"..hai..!"
"..slalu nampak u, semalam around 7.30pm i nampak u lalu depan banana, baru stepout ker?.."
"..err,ha'ah.lots of work not done yet..ermm.."
die perhatikan aku ke slame nih?adoyai..matt!jgn ar usha aku wei.aku ta nak kejadian semalam ulang balik k.lame lak aku lam lif ni ngan die.jgn stuck sudey.tibe2 je aku terbayang kalu aku stuck ngan die kat lam ni.kompem kecoh satu blok A.dan yang paling seram sebenarnya aku terbayang boyfy aku datang lalu memberikan mamat e2 buku yang berjudul 'PERGI TAK KEMBALI'.4sure korang paham kan knape.so, aku rase mamat ni pun da tentu2 ta mo buku yang berjudul tu ade kat die.so paham2 sendiri la.
"..u ta sihat ke?.."
"..err..sory.i got to go.." ekceli ta nak jawab paper pun soklan dari mamat neh.takut tibe2.haku ta tau nape.bile aku cite kat budak opis aku.dierang kate aku jual mahal.ta kisah la wei korang na cakap paper pun.aku yang kene kang.mampus aku.efek die kat aku.bukan kat korang.

p/s utk mamat di lobi 2 : saye mintak maaf ye atas ketidaksopanan saye melayan soklan awak pagi tadi.bukan saye sombong or jual mahal.tapi saye sudah berpunya dan boyfy saye seorang wresler yang berjaya.so, saye ta mo awak kene efek yang same.padah besar menanti.mau ka??kalu sudey bayar khairat kematian.silelah..dia lu-alukan neh!agagaga~dan jgn bertanye tentang saye dgn budak opis saye lagi.JGN TEMPAH MAUT!.saye ta mo dgr cite ade roh mamat encem berlegar2 kat sini plak.kalu da mati tu ta encem da wei.hahahaha~

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails