Selasa, 31 Mac 2009

.I Find Myself Thinking.

ko call aku semate2 nak cakap yang ko sakit??
ko call aku semate2 nak cakap yang ko ade jantung berlubang??
apsal??
apsal ko nak bagitau kat aku??
nak aku turut simpati dengan kesakitan ko??
nak aku turut bersedih dan jaga kebajikan ko??
sedangkan..aku sakit lagi teruk dari ko.ade ko pk bende yang same??
ade ko pertahankan aku saat aku kene buang dengan keluarga aku??
ade ko kat sebelah aku saat aku terlantar kat hospital sebab bleeding??
ade??
ade ko tanye kabar aku saat aku perlukan ko??
ade tak??
aku tanye nih..ade tak??!
TAK ADE..!!
ADE KO PENAH PAHAM APE YANG AKU RASE SEJAK KO BUAT AKU MACAMNI??
ADE KO PENAH PAHAM APE MAKSUD CINTA YANG AKU SLALU KATE KAT KO??
ADE KO BALAS KASIH AKU DGN BAIK??
ADE??
TAK DE..!!
..aku sayang kat ko lebih dari segala-galanya.aku nak jaga ko lebih dari ape yang ko jangka.tapi aku silap..aku bukan ade dgn ko..ko dgn die..die masih jaga ko dgn baik..
aku da ta mampu nak cakap yang aku sayang ko..
aku da ta kuat nak cakap yang aku cinta ko..
elok aku diam..
tgk ko dari jauh..
rase sakit yang sama..
dan masih menangis untuk org yang sama..
kat sini..
aku da mula kalah..
kalah dalam semua segi..
sekarang..
tinggal aku..
kenangan dgn ko..
sejarah kita..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

rilek-rilek adik-adik ku.
ramai kat luar tu tunggu ko lagi.
siap q lak tuh!tapi aku mule tertanye-tanye.sape yang pegang tangan ko macam taknak lepas semalam tu?
ecececehh!
siap kehulur kehilir lagi.
showoff nampak!sesuai.ko cantik.mamat tu pun encem.bile nak makan nasi minyak free ni?
:)

Tanpa Nama berkata...

buat blog sendiri,puji diri sendiri,n paling tak leh tahan bagi komen kat entry sendiri.(konon2 orang lain yang bagi komen)

Related Posts with Thumbnails