Isnin, 5 Disember 2011

Cik Puan Ayu..bole?

haa!da bersawang blog aku ni.last updated pun setahun yang lepas..hahahaha.gile ah!bukan bz jer,malas pun iye gak..

actually ter-forgot pasword.tu yang lagi bertambah malas tu.

ok back tu the story..jeng jeng jeng..
bole aku nyanyi lagu selamat pengantin baru lagi tak??haha..boleh kan..baru 25 hari kawinnn..inai pun merah lagi ni..hahahaha.ko ade??

Alhamdulillah..pada tanggal 11 November 2011, aku da selamat jadi isteri kepada Dzul Adha..seronok dan bersyukur sangatsangat.lain rupenye da pegang title isteri ni.

sebulan sebelum kami dinikahkan,kiterang saaanggaaaaatttla kuat bergaduh.macammacam la punce gaduh tu.mmg da superb tahap gile baban laa..asyikkkkla bergadoh..naik muak da nak bercakap ngan die!mmg dugaan yang sangat kuat aku terima time tu..tyme tu baru la rase cam nak lari dr umah..pegi lari jauhjauh..jauhhh jauhh..biar sampai tercabut kaki ni.mmg penat da nangis..mane taknyee..malam sebelum nak nikah tu my besday..die boleh buat derkk je on dat day..mmg sentap baii!

korang bayangkanlah hari bahagia korang,pastu ditambah lagi ngan besday korang..hopefully sgt tibetibe dia call ke,anta bunga ker..kan?ok lah..takyah anta bunga laa..cukup dia msg panjang2 mcm karangan cakap bait bait cinta pun kire ok wat..kan?sejuk gak ati ni..ni tak..mmg mengundang kemarahan lagi la kan..

then pagi before nak nikah baru la dia call,say sorry n bawak bincang..

aku??
so so laa..*ego gile.tapi sayang mmg la sayang.ko gileee tak sayang tunang sendiri*

pastu kami pun ok mcm biasa balik..sebenarnye tak pk pasal dia da..neves nak tempuh malam dinikahkan tu je haaa..

sorammmm!!!!pasni da nak tukar title da..n perangai pun nak kene tukar da..

dan..
dengan 2 kali lafaz..aku sah jadi isteri dia da..
aku nangis??ehh sory la wehh..jiwa kental niiii!!!hahahah..

alhamdulillah la..da jadi isteri org da aku..bile tengok muke dia pas nikah tu..
ya ALLAH..bertambah sayang aku kat die..sangat sangat lah!

oke oke..aku da penat nak type..let picture tell the story..
aku upload ye..jap jap..!



* * * * *

 akhirnya..kantoi di situ..oh tidak!

 ni aku da bajet cun da..cun tak..cun tak??

 credit to ming n faiz

 my hantaran

 momento

 renduu nak mekapmekap lagi.. :)

 make up by Diyana Shukor

 i loike dis pic!

 suami dan bala tenteranya

 mereka adalah gulagula hati saye

 beby debar debar yeee..??

 dupdap dupdap

 kini suamy.estery

 gile ramai kan..?huhu.

 pewwiittt..maluu seyhh!

 sweetest macaron + ring

 its for meee..!

 with adeqberadeq in laws..muah!

 ayah n mak

 ok..you can make ur own style..hehe.

 ini adalah manisan..maniskah?tentulaaa!

 14 dari pihak saye..14 from suami juge..boleh?haha.

 love

 suke sgt lah pic ni..superb-lah ming!

 i love my veil.dat's my own design!

 oh cinta kamu sayang!

 mereka adalah jantung saya :) muahh!

 ..biarkan cerita cinta ini akan terus menjadi kenangan terindah..untuk suami,saya sangat menyayangi kamu sepenuh jiwa ragaku.takkan ada yang lain.ianya cuma kamu,tetap kamu dan akan terus kamu..

* * * * *

ok dah!tunggu cite lain plak k!nanite! :)


Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails