Sabtu, 28 Mac 2009

kembang kechut di paghi sabtu nan indah..~~

paghi ni best!
sebab ramai puji.
ekek~
da lame ta kene puji.ahaks~
neh dierang ni sebenarnye mintak banje neh!
ye ar da cukup bulan.
pandai ar korang erk.
huh~!
aku ta makan ngan taktik kotor korang tuh!
tapi bile BIG boss tetibe puji aku tuh..
aku tau la..
benar la pujian korang tuh!
hahaha~
masuk ni da 11 kali aku dgr dierang cakap..

"..macam ni orang ta de boyfren??ta de org nak??..tipu la tuh!..org cam u ni fara, i rase ta sempat na single, sure datang org baru!..u jerk yang jual mahal.."

**aku kat sini mampu tersenyum lalu aku berkate..ADO DEN KESAH KALAU ORG TAKNAK KEK DEN??KE DEN TAKNAK KAT ORG KE, DEN TA KESAH!EDEN BAHAGIO DA NGAN IDOP DEN SEKARANG!**

arini mmg kembang kechut skit ar..skit jer!

XD

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

haah!
ko mmg jual mahal.
ade je org nak kat ko.
ko je yang jual mahal.
pastu ko toksah ar buat-buat sombong.aku tau ko tak macamtu.
aku kenal hati budi ko la fara.


yang benar.
akak yang berada di tingkat 3!
:P

rincan somelOo berkata...

hek eleh!
minah ni bace blog oghang roOpenye!
sibuk la u ni makcik!

**roi canai planta satu!kasi garing..plzzzz...**

hahahahaha~akak poyo!

Related Posts with Thumbnails