Rabu, 14 April 2010

Saya dan opis baru..??

hehe..sory da lame tak hap-det..asik ikut mutOot bos jek..


da hampir 2 minggu aku kat sini..so far oklah..sonok!mane taknye..kawan2 ramai..anak bos yang encem..ecececeh..!*anak bos tu milik kak shidah*hhahahah..suke ko ye kak aku cakap die ko punye!..tapi kak shidah slalu marah kat aku, sebab aku slalu dihangkut kehulu kehilir oleh anak dato' neh..aku ni PA die gak..sebab tu ar asik menyibuk ngan die jek..


semalam aku free sgt2!siap lepak lagi ngan bos aku kat Ikano..korang nak tau camne aku boleh ter-lepak ngan anak bos aku kat Ikano??..hakhakhak..oklah camni..


semalam sepatutnye En. Ikram ade meeting kat jalan pekeliling..tapi bile pagi tu die g umah daddy die nak amik fail..die tgk adik tiri die kene tinggal kat umah tu ngan bibik2 indon tuh..tu yang die hangin tuh!mak tiri die g kuar..die cukup tak suke kalau budak2 ditinggalkan ngan servant kat umah..takut katenye..


so, die suh aku cancelkan sume meeting2 die tuh..pastu ajak aku kuar ikut die..alaa..sebenarnye die suh aku jaga adik tiri die ar tuh..


Dato' yang aku keje skang ni ade bini yang berumur 28 tahun..sebaya ngan anak die..si En. Ikram neh..mak si Ikram ni da lame pass away..so bapak die kawin baru..dapat sebaya lak tuh..hakhakhak..mak tiri die tu asal ade hal je mesti die tinggalkan ngan bibik2 kat umah tu..En. Ikram ni kate "..kalau daddy ai tau die slalu tinggalkan si Queen2 tu kat uma..mesti die ngamuk..ye ar,kan da byk kes skang nih!"..syg gak die kat adik tiri die tu erk.even tak sebulu ngan mak tiri die tuh..


Queen2 tu sape..??adik tiri En. Ikram la..aku pun tak tau nape die panggil Queen2..nama manje kot..lepas tu die amik si Queen2 ni terus bawak opis..pastu die suh aku tlong jaga si Queen2 n ikut die kuar..


kak shidah dah hangin jek..!aku la org petame yang die bawak nek brabus die..hahahah..*kak shidah tarik muke ber-posen-posen!*sabar bai sabar..!


ekceli bkn kak shidah je yang syiok kat En. Ikram tu..ramai lagi..ye ar..hensem, bujang kaye..sape taknak..aku??aku mmg tak nak pun..ecececehh..mmg taknak ar*muke abis tajam siyes*..sebab gf die bersepah..ai tak men ar jantan2 kaki pompuan ni!letih mak tau!!


mule2 aku masuk sini dulu..dierang kate En. Ikram ni garang..senyum pun susah..tapi so far selama aku borak ngan die..ok jek..ok camner??ok sampai die cite pasal famili die la..die kate die senang berborak ngan aku..mmg patut pun aku jadik PA die..hahahha..ni yang aku nak mintak naik gaji neh!hahhahah.


so time kiterang lepak kat Ikano tu, terserempak la ngan member die..


ade ke patut member die kate aku ni calon bini die..eiiiii..geli mak!tak hengen mak nak kawen ngan laki camni..!takat kawan2 oklah..arap muke je encem..pangai buruk watpe..kan kan??


pastu kiterang makan2 sampai nak muntah..bos aku la yang banje.dari nasik ke lasagna,dari lasagna ke kek, dari kek ke arrgghh macam2 arr..boleh tahan ar aku kuat makan..ye arr..free lak!..bos aku kate die tekejut sebab Queen2 cepat mesra ngan aku..sebab sume budak opis aku nak pegang je Queen2 tu..die melalak..hahha..kene ar gune kuase batin bai!hahkahakhak~

malam tu bos aku say thanks sebab jaga Queen2..n die kate sonok kuar ngan aku..aku ni klaka..heh??

ok2..ai nak balik da neh..nak g giant jap..ingat nak cari kolam tuk si kembar kat uma..da drastik sgt da kenakalan tu..kepandaian terbaru, masuk dalam besen mandi secara berkala>>..hah kalau lemas sape nak jawab..bek aku beli, baru 39.90..nyawa..??tak ternilai bai..ok bubbye!!

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails