Khamis, 15 April 2010

NgantoOk..!

sampai2 je..terus masuk bilek bos..amik report,continue keje arituh..pasang aircond..interkom akak bawah suh buat air, letak atas meja bos.n aku duduk tempat aku ar..haha..aku lam bilek ni sorang2 jek..kadang2 tu bosan..ye ar..mmg la aku dapat all access tuk semua department..tapi aku tak de ar slalu nak mengulor tempat dierang..

pe lagi..terus on pc, n terus ber-blog..aiyoooo..aku ngantuk sebenarnye nih..mane taknye..aku kene siapkan skrip tuk anta kat celcom..so far baru siap 70% je..jap2..b4 aku lupe..aku tak on ym tuk nama ayurincan lagi ye kawan2..da ade yang baru n emel baru..nanti aai kasitau erk!

skrip ape??..haaa..aku jadik storyteller tuk advertise cite aku kat bangunan dierang je..da sign kontrak da..hehe..payment??alhamdulillah ar..lumayan ar gakk!title cite aku tu.."CINTA 4.2"..

apsal Cinta 4.2??..adelahhh..cume aku n family aku je tau..cite tu cite betul..tak tipu punye!
ekceli cite sebenar cinta aku.cume nama n watak sket yang berubah..org celcom kate aku ni puitis giler ahh..ade yang bace sampai ta-cing..hahahah..terbaik bukan!

tapi sory erk..aku ta bley nak advertise kat sini..ye arr..p&c tuh..!hahahha..budak2 opis aku kat sini ade gak bace2..dierang pun kate cite aku ni best..sampai dierang cakap.."betul ke cite ko neh..??tragis laa.."aku senyum jek..nak caye or tak..terpulang..aku ni storyteller sahaja kan..??

oklah..aku ade keje sket..nanti si Ikram masuk..mati aku tak siap wat report lagi..daa..!

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails