Selasa, 12 Januari 2010

Wink~


Selamat pengantin baru to rina & fifi..actually aku nak update aku nye blog ni.tapi pepaham la..keje aku yang cam ala-ala gam**** ni membuatkan aku selalu tak berkesempatan..semoga bahagia hingga ke akhir hayat..huhu~tak sangka erk..kite kawan2..last2 ko sangkut lak ngan fifi..hebat2!cup cake yang aku bagi tu..khas buat ko ngan fifi..aku plak naek syg nak bagi..hahaha..comel sgt wooo!se-comel aku bukan..??agagagga~

fifi : jaga kawan aku ni leklok.aku suke tgk die ngan ko.sesuai gittew!semoga korang pandai melayari hidup as husband n wife erk..huhu~ p/s-kim salam kat emy..hua hua hua..acah jek!

rina : uwaaaa...kawan aku da kawenn...sedih ade..epy pun ade..malam tu aku rase cam nak pelok ko kuat2 pastu rase cam nak jerit sampai kerongkong aku ni pecah..tapi cik anis ade a.k.a mak kepada rina..hahaha..aku tumpang gembira na..ko jgn lupe aku kalau da kawen ni..hujung bulan ni ko da benti keje kan??huhu..jadik suri umah tangge da..waaa...rajin2 la dtg lepak umah aku erk..ikut short-cut paya jaras jek..laki ko tau kan..ahahha..jgn lupe singgah jenguk aku yang sensorang nih!aku syg ko sampai mati naa..sob sob..bukak kurungan, da basah da keypad aku nih, tutup kurungan..

Last but not least..SELAMAT PENGANTIN BARU ..AKU SYG KORANG..! :"D

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails