Selasa, 12 Januari 2010

.separuh jiwa ku pergi.


.Separuh jiwaku pergi.
.Memang indah semua.
.Tapi berakhir luka.
.Kau main hati dengan sedar ku.
.Kau tinggal aku.
.Benar ku mencintaimu.
.Tapi tak begini.
.Kau khianati hati ini.
.Kau curangi aku.
.Benar ku mencintaimu.
.Tapi tak begini.
.Kau khianati hati ini kau curangi aku.
.Kau bilang tak pernah bahagia.
.Selama dengan aku.
.Itu ucap bibirmu.
.Kau dustakan semua.
.Yang kita bina.
.Kau hancurkan semua.
.Benar ku mencintaimu.
.Tapi tak begini.
.Kau khianati hati ini.
.Kau curangi aku.
.Kau khianati.
.Kau curangi aku.
.Kau dustai hati.

.Benar ku mencintai mu.

* * * * * * * * * * *

kenapa perlu berulang-ulang kali ungkapkan kata "benar ku mencintai mu"??..even mara tahap gaban pun..akhir lirik tu perlu ungkapkan jugak kata cinta tu..tu tandanya cinta tu tetap ada.sampai bila2 :')


* * * * * * * * * * *

missing make me sick..

v i d e o ??






xoxo.kill-kill.die-die.

2 ulasan:

..:: WiRdA ::.. berkata...

jom tgk tudung
http://tudungsenangpakai.blogspot.com

Bino ^^ berkata...

owh..y he keep telling the word?

hmm..i guess we all should already get it..

go for anang and this song though...
^^

Related Posts with Thumbnails