Selasa, 12 Januari 2010

seekers vs an2

okeh..okeh..aku skang ni berade di umah mak.aku di suruh balik ke rumah sebab mak n abah takde..so..kene jage umah la nampaknye..tak sudah2 mak ngan abah ai tu g hanimun..ai da nek jeles tahap gaban da ni..da tebakar neh..!!haha..tapi takpe..jgn lupe bwak byk souvenier ye mak!

minggu lepas.selang 7 buah dr umah ai tu ade sumting hapen ar..ade kes bunuh..

pergghh..

men bunuh bunuh tuh...!

time tu ai da la baru balik keje..da tak tahan nak ter-pipis dah..huhu.tau2 je tak bley masuk kawasan umah..polis cakap ade kes bunuh..so ai kene park kat luar..tak bley masuk..seb bek ade jiran aku lepak kat taman tepi umah tu,aku pun ape lagi, begosip-sakan ar..hahah.

ikut cite jiran aku tu, cukup dikenali ngan name kak lina serta lakinye abg man yang sedang besh melayan anak dierang yang kiut tuh..cite die camni..yang mati tu cine ar..dahsyat! yang mati tu lelaki.bujang lagi.blom kawen..awek die yang bunuh die..sebab die curang..so awek die da ta bley tahan, pe lagi..pisau kasi cucok badan ar kan..pastu tembus kat blakang..hebat!

curang??

wehh..dahsyat tul la dierang ni!mmg idup ta bertuhan tol..hagak2 ar..kalau laki tu da curang..yang ko kejar lagi watpe.tgk aku ni hah..ececececehh..mule2 tu mmg ar meroyan sket..lame2 bile ko da tgk bf ko yang curang tu boleh meneruskan hidup tanpa ko ngan baik..ko mesti bahagia gak bile tgk die bahagia.walaupun ko tak bape nak rase epy..tapi ko wat2 la epy..haha.wat bodoh sudah..toksah pakse2 kalau die sendiri da taknak or curang ngan ko.kalu ko pakse pun tapi ati jantong die kat pompuan lain wat pe kan??kan??..bile ko rindu, ko tgk ar gambar ke,video ke,ape ke..rilek ar..jodoh kat tgn tuhan..bukan kat tgn ko..ni tak,ko ingat best ke dok penjara kajang tuh..eiii seram aku wehh.

so..pas kejadian tuh..aku da seram2 hanjink nak lepak nengok tv..rase cam nampak2 jek..yelaa..plan umah kiterang ni same jek..so aku dapat ar bayang kan sket2..ahaahhah.

tapi aku da mula rindu kat subang tuh..sob2..aku jugak rindu nak makan mee kak lina..hahah..tu tujuan sebenarnye aku nak cakap kat sini..hahah.


mau balikkkk....!!uwaaa

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails