Rabu, 27 Januari 2010

Look Out Point n Meeting..ghfdfcadgfcdgd@##~!~~

Da lame aku tak update blog ni. aku skang ni sibuk sket. bukan pasal sibuk mende lain. pasal keje aku la. skang ni upload keje makin banyak, makin sesak, makin pening, mau muntah, mau tido, mau mau mau..ahahahh.

aku rase aku takde ar workaholic sgt dulu. tapi sejak aku break off ngan jack bukak kurungan dia xbf aku dulu tutup kurungan, aku da start pk keje keje keje.

sebab dulu aku rase ade beberapa perkara penting je yang aku kene buat lam hidup ni.

first family.
second jack.
third keje.

kalau salah satu ilang, mmg aku da takde mood nak complete-kan life ni..mungkin agak susah. mungkin jugak takde mood nak wat keje. mungkin mungkin mungkin..

memandangkan beliau tidak akan dapat melihat blog saya lagi..haha padan muke u bekas kekasih kuw~meh la aku cite sket pasal ape aku agak agresif sket lately nih.

oke.
jack tu aku kenal 3 tahun yang lepas.
so far oklah.
aku senang ngan die.
tup tup selang bape bulan aku keje satu tempat keje ngan die.
aku ter-falling-in-love plak.
kalau pk2 balik mmg aku nak gelak.
kelakar siott!
tapi sweet arr..
first date tyme best tuh!
g dating ta hengat.
bapak jauh!
hahaah.
kat bukit tinggi.
romantik sial!
dari pagi kiterang da menapak g sane.
hahaha.
mmg syiok ar.
tyme tu feel2 tu sket2 jek.
takde ar byk sgt.
tapi lame2 makin syg lak.
makin i luff u lebeh plak.
hahahah.

so, pas makin lame da makin kenal, makin syg, makin cinta, makin makin..huhu.makin byk gak ar masalah kiterang.actually aku tak salahkan die 100% ar, sebab bende ni semua pasal ati perasaan. mane bley ati prasaan kite, kite bley kaver2 or kawal2 kan..??kan??so bile masalah jadik makin besar dan membengkak, aku sendiri yang putuskan tuk tinggalkan die..tyme tu tuhan je yang tau ape aku rase. bile aku tak ready n tak bersedia langsung nak break off tuh, semuanya sebab paksaan seorang pompuan yang aku mmg patut hormat.

mak dia.

aku tak penah jumpe ar mak die. kiterang just cakap lam fon n aku byk dgr advise dr die ar.kalau ikutkan aku rase ade gak ar byk kali die kol aku pasal anak die tuh. tyme first die kol tu, die nak kepastian jugak ar..second tyme tu aku mula slow sket.

dan hari2 berikutnya dia nak tau ape perkembangan anak die sepanjang ngan aku..gle sporting gak!haha.tapi tu la..dia wat camtu supaya dia nak aku set timing tuk carik masa yang sesuai, cakap leklok, n tinggalkan die.mula2 tu aku agree ar gak..pastu bile pk2 balik aku cam tak nak buat lak..ye arr..mane taknye.cube korang pk. aku da cinta mati kat anak die, pastu suke suki makcik tu je suh aku tinggalkan die ngan cara segera.die ingat ni makan mi segera jenama cintan ataupun maggie gaknye.pas makan buang.

tapi kalau da ari2 kol aku suh aku wat mende tu cepat2, sape tak fedup wehh..tyme tu da ar aku da wat loan nak beli umah, yang aku duduk skng ni.bajet dapat je ade life ngan anak die.in the end, lain lak jadik..pastu aku agak tak bape pasti ar sameade aku nak wat ke tak..aku tahan lagi..aku cube cakap ok aku wat kang..tapi tak wat2 pun..huhu

sampai ar satu mase yang aku rase aku mampu lakukan sendiri..mane taknye, ngan keje yang mcm sial, sakit otak aku nih.pastu tyme tu aku rase die sendiri ngaku ape yang da die wat..tak perlu ar aku cite..cukup aku katekan aku betul2 keciwa arr..rase cam nak bunuh semua yang carik pasal ngan aku aritu.aku kuatkan jugak tuk kate break off tuh..lagi wat aku benci until now tu tentang statement die yang die betul2 mengaku yang dia curang..

damn..!

ape korang rase kalau bf korang cakap yang dia mmg flirt kat korang??
sakit kan?!

aku pun rase bende yang sama.
tyme tu rase nak tumbuk je muke betine2 mane yang cube-menyusahkan-lagi-idup-aku.
tapi sebelum aku wat keje2 tak berpekdah tu..
aku serang bf aku dulu ar..
mende tu kalau takde orang layan..
tak jadi..
tul??

so far pas aku marah2 cam incredible tu..aku da mula rase letih. letih ngan semua nya.
aku tak mintak dia ade kat tempat aku.
tapi aku nak die tau ape yang aku rase skang.
sakit aku.
pengorbanan aku lawan famili aku sendiri semata2 nak tegakkan cinta aku.
pengorbanan aku tuk parents die.
sakit weh.

kalau die kate die sakit.
aku 11 kali jauh sakit dari die.

life aku bertambah suck suck dan suck.
korang tau ape rase die??
camni ar rase die,
bile sebelah tangan korang tak boleh guna da.
sebalah kaki korang tak bole jalan.
sebelah mate korang buta.

da tak de makne da aku cakap.
kadang2 rase cam nak rombak balik mase tuh..buat yang terbaik n life getting better..

tapi aku cakap skang pun tak guna da.
smua da settle..
same2 da bley go on ngan hidup ni..
aku??
tak kot..
blom bole lupakan sume tu.
sayang tu ade lagi..
nak betulkan keadaan tu pun ade lagi..
harapan??toksah cakap ar.

so, pas bape bulan aku da break tu..ade gak die buzz aku kat ym..tyme tu besday aku.
die siap share picture die ngan awek die lagi tuh..!!
pergghhh..!
hangin sial!
cam nak jek aku masukkan die kat neraka jahanam yang ke 7.
kalau ade yang ke 44, da tentu2 aku masukkan die kat situ gak.
sakit ati yang teramat ar.
aku harapkan tyme tu die wish leklok.n aku rase aku mampu citekan hal yang sebenar nye. tapi tu la..
makin paneh ati aku nih!
aku pe lagi..
die da main kotor..
aku pun main kotor gak ar..
hahah
padan muke ko bekas daling kuw!
huhu.
aku gunakan shauki.
korang mesti tau sape shauki.

shauki ni 1 of da senior manager yang audit off aku.
aku kenal pun baru2 lagi la.
die sgt ar open minded n tak complicated.
aku kawan ar ngan die tuh..
mmg sekepale ar..
same2 gile2.
so, pas bape bulan kiterang da kenal.
die byk cite prob die kat aku.
masalh parents die susah nak trime x awek die la..
tu la ni la..
kecian gak ar..dierang da putus, shauki nak on balik..but awek die yang ego nak mampus lak..haha
tapi cite die tak sehebat aku arr kan..
pastu die mintak tolong aku jadik gf die dalam erti kate lain saje suke suki utk men-jeleskan itu awek.

aku pun gunakan die tuk jadik bf aku kononnye..tapi shauki pun mintak tolong kat aku gak..

ahad lepas aku jumpe awek die tuh.
die yang sibuk sgt nak meet.
aku da rancg baekkk punye ngan shauki.
mmg tip top ar plan kterang tuh..
kalau korang tgk kiterang kat luar.
aku ngan shauki arr..bukan kau ngan awek die..huhu
mmg mcm kapel ar..
ahahah..
berjaya gak aku tutup pandangan korang terhadap aku huhu..

so, pas jumpe tu..sibuk plak die suh aku tinggalkan shauki..
apee daaa..
aku cakap ar yang aku tak nak tinggalkan shauki..
sebab kiterang da nak kawen.
hah!
menangis kau!
mmg real ar aku belakon..
cuak gle minah yang nama die cuba disembunyikan oleh aku sendiri. huhu..kang kalau die terbace ke ape ke..malu lak aku..hahahah.
aku jumpe kat look out point..
last2 pas adegan tegang urat tu abes, minah ni pun da leleh2..konon berdendam ar ngan aku..
tibe2 shauki dtg..
n shauki cakap yang die nak tgk camne syg xgf die kat die..huhu
shauki ni best ar!
saje kasi wat trill kat awek die tuh..
pastu aku tinggalkn dierang kat atas bukit tu.
n aku balik.

balik kat kehidupan yang aku cam dulu.
same je tak de ape yang berubah.
aku tak tau ape kesudahan cite shauki.
yang aku tau aku da jalankan tanggungjawab aku as kawan.
aku da berjaya ngan misi aku..haha.
aku pun da bape ari tak update cite die ni..kang aku call la.

aku sendiri??
camni ar..
blom ready terima org lain lagi..
parents aku bukan tak tanye..
byk kali tanye..
tapi tu la..
ape je yang aku bley jawab..
nanti nanti nanti..
tu je yang aku tau.
tapi so far pas kejadian aku break arituh..
mak ngan abah tak byk sgt tanye..
aku pun slalu wat hal sendiri.
aku wat2 ar aku hepi dpn dierang..sure dierang tak risau da..
skang ni aku sibuk menjalani kehidupan seperti biase.
aku join balik model aku.lotih bai lotih..!
aku buat balik perangai lame aku yg susah nak bergaul ngan org.
aku wat2 tak tau ngan ape yang da jadik.

biar ar ape org nak cakap pun.
aku tak kisah.
sebab takde sape pun yang ade kat tempat aku.

jack??
ade gak la sekali sekala aku view video tu n voice rec tu..
kalau aku rindu aku tgk ar..
aku simpan lagi semua brg2 die bagi..
aku tak penah buang pun..
aku penah cakap kat die yng aku buang..tapi tak la..semua ade kat bonet kete aku..semuanya..
ahad lepas besday die..
aku wish gak la.
tapi takde ar share picture cam die wat kat aku dulu..huhu..aku tak jahat lagi ar kot..
so far ok.
aku dapat rasekan perubahan dari die.
da ok da.
tak heavy cam dulu da.
mungkin azam tahun baru kot.
elokla kalau nak wat yang terbaik.

sayang??
toksa cakap ar..

ermm, aku demam lagi nih, start dari ahad aritu smpai ar arini..aku lepak kat umah mak aku ni..sambil aku kemas2 barang..aku nak sewakan umah aku da..so kalau sape2 yang berminat nak cari umah tu, ekspecially tuk mereka yang berkeluarga diberi keutamaan, bumiputra n bukan yang pnah melakukan criminal okeh..sebarang pertanyaan lanjut bley direct call 013-2424702 or kalau tak dapat boleh terus call my private num 010-2200231. masih belom di-advertise-lagi.cepat2!!sesape yg berminat boleh terus call..okeh mau rest ar ..hingus da leleh nih!huhu..bubbye~

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails