Rabu, 4 November 2009

Saje Kasi Sengal..!

Pergghhh!da keras gle laptop ni tanpa di sentuh.
Aku baru pas mandi neh..hehe wangi2..
Dengan berbekalkan spageti yang dibuat sendiri..*sedap bai*
..bantal yang agak2 empuk.
ape lagi!
..landing ar kat ruang tamu depan..
Malam sejuk2 camni takde wat paper.
Sejuk weh..
pe lg..carik sweater ar..
tapi pakai short..mane tak sejuk..haha~
BOSAN!
nak tgk dvd..cam takde mood.
nak g ngajar..arini cancel.
nak g bg tiket..maleh tahap gaban lak.
..terus aku meset makcik2, sepupu sepapat yang sengal kat kuang tuh!hahaha~
aku cakap aku masak spageti, siap bgtau lagi mushroOm aku beso2..baru dierang terkial2 nak dtg..
ni aku ngah tunggu dierang ni..

aku tetibe lak nak tgk kalender..hahah~tak lame lagi besday aku rupenye..hehe..
korang rase ade tak org ingat kat besday aku yang mempunyai no besh tuh..??huhu.
tapi aku lebih ingat kat tarikh 24.11 ni plak..ermm..duk sorang2 lak tuh..ta-cing bai..ta-cing!
tapi nak wat gak..tuk diri sendiri..takpe kan.. :') 4 remind sum1.

oke.oke..aku da dgr kete dierang kat luar.
jap2 aku check..

..opsss sory..kete org sebelah..malu sekejap..

ape aku nak buat skang ni erk..?
tak biase ar plak duk uma lame2 camni..
takkan aku nak jalan kat petronas depan tu..
nak beli ape lak..
beli topup..??
pe kejadahnye aku nak beli topup lak..pakai bil kan skang..
beli air..??
ok gak tu..eh takyah la..tadi aku da meset dierang..
ermm..tunggu je la..

okeh2..tu aku kompem sgt.dierang da sampai da..ok la ar~till then bubbye!!


mowtif masukkan gambar ni..??ermm

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails