Rabu, 4 November 2009

Thank You.

Entry ni ditujukan khas buat blogger2 yang rajin view page saya.
Terima kasih banyak2 sebab view dan tinggalkan komen.
Ade gak yang masih mahu bg advice kat saya.
Hilang gak bosan tu.
Rajin2 ar mem-view lagi..hehe!
Byk gak cite panas dan ta bape na panas nak upload nanti..
cuma masa yang agak pack je yang tak mengizinkan..
So keep reading n u oll sememangnye sgt la sporting!
Thanks guyss~
***
Dan tidak lupa juga pada peng-komen anonymous yang masih meninggalkan komen yang ntah paper ntah.
udoh2 le ye..
saya tidak mengganggu kamu..jgnla ganggu saya.
ape yang lepas tu saya malas nak ingat da..
kamu perempuan dan saya juga perempuan..
kite penah berada di tempat yang sama..
tak perlulah kamu ber-sibuk2 ye..
kamu bole main jaoh2..

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails