Jumaat, 23 Oktober 2009

Saya Sangat Sibuk Okeh!

Da lame tak mem-blog. Sory ye kawan2. Saya byk keje lately ni. Mane nak wat persiapan lagi, keje bagi tiket lagi, nak mengajar lagi, nak dtg photoshot lagih..mmg pack..dan sgt la penat.

Tgk ni jadual saya yang kadang2 org gile pun tak mampu nak tahan ngan keje saya nih ::

24/10 - Kat umah pengantin, nikah. Malam tu g bagi tiket kat org lagik..hadooii..
25/10 - 24 jam kene ade ngan pengantin lak. Malam tu g bagi tiket kat org lagik..hadooii..
26/10 - Pagi keje cam biase, malam mgajar lagi..
27/10 - Fitting baju tuk photoshoot EzaNoni..
28/10 - Mengajar lagik..
29/10 - Keje cam biase. Malam ade doa selamat sket kat uma baru saya..hehe*kepada kawan2 blogger saya,silalah dtg ye*
31 & 1 - Pigi vacation..hehe..terima kasih Fireflyy!! *tapi tak rase cam bercuti lak,sebab asyik engaged kat tepon*
08/11 - Photoshoot outdoor..
21/11 -Kedah la plak..adoiii..

Kesibukan tu berlarutan sampailah sekarang..uwaaa..saya da lame tak chill tgk wayang+lepak2+minum2..!kawan2 lepakKing saya pun da mengamuk kerana saya da lame tak men-join mereka. Dan selalu berkata.."mati sok, bawak paper work ko tu skali..oke!"

..Saya betul2 terasa..sob..sob.. :'((

Bulan 11 nyer jadual pun da pack..

ermm..

..adakah saya seorang workaholic..??

5 ulasan:

Einaz Shah Rizal Thomas berkata...

kupu-kupu ni cantik la.=D

suraya berkata...

sronok... duit masyuk... =D

Ahmad Zulfadhli Zulkefli berkata...

mungkin saudari seorang yang workaholick..saudari kene pandai bahagikan mase di antara keje dan kehidupan saudari supaye ia balance..

rincan somelOo berkata...

bunga: bunga pun cantik gak..nama pun da bunga..ape tah lagi org nye! :)

suraya:alhamdulillah.. :)

rincan somelOo berkata...

putra:saya mmg da jadik workaholic sejak da takde komitmen chenta ni..alhamdulillah,saya masih dpt bahagikan masa dgn baik..tq~ok..kite link k!

Related Posts with Thumbnails