Rabu, 24 Jun 2009

Welkam Home!

Malam tadi Maklang datang uma,katenye kat area Merbau Sempak takde air, da 2 ari.

Maknenye..

Alang g keje ta mandi la..??
Adam g skola tak gosok gigi laa..??
Ka Lang g skola pakai deodorant jer..??
Abang cakap ngan Zainab yang abang da mandi..??tipu ni..!!
Along..??
Hahh!die ngah cuti sem skang.mmg ta mandi2 pun hagaknye!

So,malam tadi sesi pen-cucian-baju-beramai-ramai-di-kuang.
..seb bek pakai mesin,kalu tangan..mampOos!..

Dikesempatan itu pula, da ramai-ramai ade kat Kuang ni,ape lagi..!Aku mintak pertolongan Along yang pandai urut pale org neh! ..hehe.aku tau die bace blog aku neh.sebab tu puji lebey sket!.. mintak tlg suh saloon pale hotak aku ni.Yang bestnye, bukan aku sorang je,malah beramai2,kaka aku pun join.Kire abis ar syampoo sebotol tuh! ..siap ko kak!syampoo aku je yang ko tale erk!sok aku tuang syampoo ko kat blakang uma Pakis*..

*sory ta de gambar,sebab lately ni aku fobia na pegang fon da*

Pas abis sesi pembasuhan tu ,kiterang tergolek ramai2 depan tv,nengok Gugu Gaga Erra. ..cite tu sgt menampakkan Erra seorang yang hipokrit!.. Abis tgk cite tu disambung plak ngan cite Betty Ugly.Ok.Aku suke nengok cite tu sebab dari zaman Betty tu dijumpai di tong sampah Mohisman lagik.Pastu nengok cite Desperate Housewife! ..cite yang ta penah aku tinggal sejak mule cite ni main,kalu diberi peluang utk jadik salah seorang pelakon tu,aku nak jadik Gaby Solis!

..Aku rase henpon aku bunyi2 je dari bilek tuh!tapi aku maleh sangat nak bangun.so aku biarkan je die berbunyik2 sampai pecah tekak die..heh?? henpon aku ade tekak??serammmm!

"..angkat la tepon tu!bising la!.."..tu mak aku tengah membebel kat aku sebab die tengah bergayut ngan kawan die kat tepon gak.kononnye ta mo gangguan. :P

"..Helo,oyasuminasai..Can i speak wif Fara Sizuka??.."
"..Pardon me..? Sizuka??.."amende die cakap mule2 tadi sepatah haram aku ta dapat na tangkap!
"..Hahahahah!Woit Sizuka!aku la Aris!ko ingat aku lagi tak wei?"
"..Aris??Aris yang satu skola ngan aku dulu tu ke?Aris yang jahat ngan aku tu ke?Aris yang ade awek cine yang cine tu makin babi tu ke??.." hahaha.saje kasik die malu sket!
"..Siot ko Fara!Yela aku!Baru 3 thn aku tinggalkan ko.ko ni takkan da lupe sore aku yang macho ni!pembetulan k!aku ta men cine2 dah skang.aku suke jepun2 jer!hahahah~"
"..Yang penting taste ko tetap kapir!kakakak~"
"..Fara!aku balik ujung bulan ni!ape kate ko datang amik aku!aku ade beli sumting tuk ko ngan Ain neh!"
"..Weh!kiterang baru citer pasal ko kat tepon pagi tadik.Amik ko katner?aku boleh nye.Kang aku tanye Ain,suh die mintak cuti gak.See pengorbanan tuk member nih!!Tak sabar aku nak jumpe ko wei!Adakah kita kan memulakan kehidupan kita yang dulu???hahaha"
"..Ok.Nanti aku call ko lagi.bgtau kul bape flight aku sampai.Tunggu aku balik ar baru kite cite!cite kat tepon tak syiok.Aku rindu nak nengok muke ko yang suke melawak tuh!eppy ko never ending!aku suh ko kawin ngan aku ko lak taknak!hahahah"
"..Hotak ko!nanti la kite citer wei!Aku nak tepon Ain jap!ko take care k!Bye!.."

Fuhhh...!aku cakap ngan eksaited sampai takde noktah.hohoho.eppy sebenarnye sebab kawan aku akhirnya jejak Mesia balik..!takde ar aku bosan sgt!yang penting mesti ade souvenier tuk aku!huhuhu~Then aku terus call Ain,Ain pun kate on.Soo..Arisss...here we comeee..!!

So,utk bebrapa ari ni aku kene kawal emo aku yang suke menangis lately ni.ta nak bagi Aris nampak ke-bengkak-kan mata yang amat dahsyat!nanti die banyak tanye! ..thanks Aris coss still being by my side..!

Till then nite..zzzzz!

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails