Khamis, 25 Jun 2009

Jadual Ketat..ketat ke??

Pagi ni aku da tersidai kat MTA awal gle.Sebab semalam aku balik awal,banyak mende na kene catch-up lately ni, report la, TELCO la, branch la, lagi2 pas ade branch baru pas kene cilok ni.Makin banyak gle bab dah keje aku.Lunch pun kengkadang da ta pasan da.So smalam aku kat Jerantut,Pahang.Tu branch baru kampeni aku,so tak byk yang aku nak tanye n na audit sebab sume still baru lagi,budak2 sane menyampah kat aku.Aku sendiri pun menyampah gak jadi audit ni.Mane tak nye,soal org tak henti,asal tak tally ngan aku punye rekod, muke aku da cam Alex lam cite Madagascar.Tapi nak wat cane,kat luar mmg aku bley gelak2.Siap dierang bley cakap lagi,dierang lagi selesa borak ngan aku kat tepon berbanding jumpe.hahaha~

biar2! jadik jaat sekali sekala! :P

Arini balik awal gak,ade hal sket.hehe..rahsia!

On 11 - 12 July ni aku ta de kat sini da.Aku wat audit kat CH.hooyeehhh!!mamam stoberi manyak2 sambil..???

k lah.ade meeting.daa!

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails