Jumaat, 26 Jun 2009

A Walk To Remember

Tak bape nak kuat sgt arini,agak lembek,ta sihat,n sedey yang teramat.Jumaat.Harini penamat segala2nya.Alhamdulillah dia pun ok.Tu jalan terbaik utk tgk org yang kita pernah miliki dulu utk rase happy semula,sangkaan saya cukup tepat,janji dan sumpahan tu da jadik bahan mainan sekarang.Ape yang ade or ape yang tinggal,cuma kenangan.Sayang??Terlalu.Tuhan dah tunaikan ape yang saya doakan.Mungkin tu satu petunjuk ataupun hikmah utk saya.Satu2 saya perhatikan.Satu2 saya tangiskan.Saya kalah.Kalah dalam diri saya sendiri.Tak mampu dan tak layak untuk hati lain.Saya dgr suara itu di malam saya buntukannya.Tapi suara itu bersama suara lain.Suara yang sgt tidak saya inginkan.Sedih??Terlalu.Dia bersama yang lain??Mungkin itu yang perlu diperkatakan beberapa tahun yang lepas.Hubungan ini cuma satu pertaruhan.Permainan.Saya redha.Saya percaya satu hari nanti akan ada yang membantu saya bangun dari kejatuhan saya sekarang..saya akan habiskan segala kenangan dulu..

My Dearest Zafrul Izzaq,
Count your blessings, not your troubles..
You'll make it through whatever comes along..
Within you are so many answers..
Understand, have courage, be strong..
Don't put limits on yourself..
So many dreams are waiting to be realized..
Decisions are too important to leave to chance..
Among the hundreds of LOVE I wish for you..
I want you to have an understanding of how nice it is for me..
Thank you for loving me..
I wish for your happiness, each and every day..
In return for all the joy you bring to life..



Tuhan,
Kuatkan aku.

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails