Rabu, 27 Mei 2009

Maa n Zhulian..~


Entry ni sebenarnye dari ari tu nak type..tapi lupe2 je..


Program : Hari Penganugerahan Zhulian 2009
Tempat : Stadium Tertutup Bukit Jalil



Otw na pegi ni sempat lagi bergambar2!

Yang ni Along..hehe!

Occay!..part ni mmg sgt letih!sebab aku je yang dtg lambat!hehe~seb bek Maa da masuk dulu..kalu tak,lagi kuat bebel die!

"..Apsal ko bdiri depan aku nie..??"..sambil menunjal2 dada sendiri.


"..Wei!ko jgn nak sengih2 depan aku arr!nek muak aku nengok ko nie!da ar pinjam baju aku!pastu nak poyo2 ngan aku lak!..blah2!!.."

Lalu aku terus di bawa pergi oleh kaka ku sendiri agar kekecohan tersebut tidak berlarutan. :P

bwek bwek!

Kite minum dulu..!

"..Ape yang penting?Kerjasamaaa!Ape yang penting?Kerjasamaa.."kata Faizal Tahir kepada ribuan penonton!

Lepas nengok Faizal Tahir membuat persembahan poco2 tersebut.Kami pun pulang dan membuat acara yang begitu-serupa-jugak macam Faizal tu buat.~Sekian!n buat Maa congratz erk!


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mak Long ara menang tarian tu yehhhh!

Related Posts with Thumbnails