Rabu, 20 Mei 2009

best sgt pegi gym..!!

neh baru balik dari gym.terus update entry neh.seronok gle g gym tuh.ekceli gym ni company yang provide.so kiterang datang bawak badan n lelemak kat badan ni je la.yang lain bos da buat da.bagus ini MTA!!

sampai2 je terus register nama sorang2.n pastu kene jumpe owner gym tu.n we all get da brief.agak bosan.sebab die sibuk bgtau lemak tu la,ni la,protein la,healty la..arrgghh bosan!ye ar..!kiterang datang nak g gym kan??bukan nak g dgr mamat tu brief.

pastu da abis dgr die mmbebel.so kiterang di antar ke bilek-tukar -baju.haha~then kiterang terus g masuk bilek squash n buat warm up kat situ..hehe!instructor kat situ encem2!..makin semangat neh!

after haf n hour wat warm up,aku kene asingkan ngan dierang..pelikkan??aku sorang lak tuh!korang na tau asal??..sebab aku sorang je darah rendah n kurus berbanding yang datang pada ari tuh..

so aku kene kuar dari bilek squash tu n get 1 instructor yang lain,yang syok tu aku nyer instructor ni lagi encem dari yang sebelum neh!haha~so,byk gak die ajar.die suh angkat berat yang 15 kilo la,20 kilo la..penat gle!..tapi instructor tu jahat sebab setiap kali aku angkat berat tu,mesti die gelak n die cakap muke u da pink da!mcmane nak angkat yang 50kilo neh!haha~

alaa..die pun tak kuat gak sebenarnye..cube angkat aku ni hah!
merangkak ko balik kang!..seb bek ko encem n mempunyai lesung batu di pipi!haha~

2 jam aku kene ngan die.so da settle wat sume tu ngan die.aku kene amik berat badan,cek blood presure,tu la ni la..sumelah!

then b4 balik aku mandi kat pool.syok gak la mandi pool malam2 neh!sejuk!

sampai uma solat n zzzzzz...!paghi sok mesti kaki sengal yang teramat.. :(

tapi seronok sgt@!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahaha.abg instructor tu syok ngan ko la fara,mamat tu siap bgtau kat aku lagi muke ko comel.tapi ko jgn prasan arrr..aku akan pastikan mamat tu aku yang punye.uweekk!

Related Posts with Thumbnails