Jumaat, 29 Mei 2009

Diet Dinner.



Malam semalam Maa ajak dinner same2 kat luar.Maa na makan Pizza.Pas semayang Maghrib je die da suh kiterang siap.
Sampai sane,tyme order..ta tau na mamam ape.Arrrgghhhh~!Nak diet laa.. :"( sebab abg da tegur aku chubby..alaaa.sebenarnye die nak cakap aku gumuk!tapi saje na kave2 lagi pastu cakap chubby..!ye arrr!chubby tu kan tak la terase sgt hine die!berbanding ucu aku punye komen..! "..Wei!asal aku nengok ko da semangat sgt nak melantak neh!da gumuk wei..!!" (siap aku highlight kale merah lagi!) hah!!mane tak hinenye!ayat terakhir tu membuatkan aku berpikir berjuta kali nak makan ke tak!..selepas da di timbal-kire..hehh??ayat baru!..so aku amik a-la-carte salad..huhuuh~oklah.ikutkan mood nak je aku tibai hut platters yang large serta lasagna..tapi aku lebih memikirkan komen2 yang bakal diterime dari sanak saudara-yang telalu jujur-memberikan-komen + serta abg-yang-da-makin-byk-mengkomen + budak2 opis yang selalu berniat baek men-sedekah-kan perbelanjaan mereka..bek aku amik ni jer!


nyum nyum!
Creamy Fettucini Carbonara..haha~
Apebile selesai menghabiskan segala yang di atas..lalu aku terus men-snap gambar sambil menutup dagu berlebihan..!dagu lebihh??huhu~
*********************
TAPI AKU TETAP NAK MAKAN STEAK SAN FRANCISCO KAT SEBELAH OPIS AKU NI MINGGU DEPAN!SIAP AR KO STEAK!TADE MAAF BAGI MUWW!

About Me Myspace Comments





Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails