Khamis, 22 Januari 2009

.oren situ sane cini.

malam tadi aku ajak kaka aku g shoping jap.bawak ucu skali.dah ramai2 plak g shoping.mak aku kate kiterang ni mesti kalu g mane2 nak same2.cam geng bas skola barangkali.ta pe la.ikut suke ati la.nak mara pun ta bley.dose besar.masuk neraka.idup tersekse.tanah ta terime.kiterang shoping barang dapur.kat Econsave.haku ta tau nape die Econsave.tapi mmg aku nampak econ sane sini.sejuk plak seyhh..malam2 hujan camni.ahaks~mmg save pun.byk save.lalu mendapat brg2 percume.tu part yg paling haku suke.

sampai2 je.kasi LOLO parking dulu.pastu terus masuk Econsave.capai troly.men tolak2.cam budak darjah 3 dolu2.zaman aku dulu.troly ni da ade da.tapi aku ta bape bkenan rupe die dulu.ye la..dulu men bakul jew..tapi aku gatal gak panggil troly.agagaga~

g kat tingkat atas.kaka aku sibuk nak cari tupperware.tapi ta pe.biarkan die ngan dunia tupperware die.aku tak masuk +.aku tarik ucu aku terus g department blakang skali.tgk barang khemah.

wahh!mau berkhemah kah??

ha'ah.kiterang usha khemah n usha tempat BBQ.aku tengok rege.oklah.mmg murah pun.kemah yang bley masuk 8 org tuh hage dye lebih kurang 50.yg BBQ tuh 30 hengget.ok wat!bley syer2.incase kalu sape2 nak pegi khemah ke.bley pakai kan.

name pun usha.so ta beli pun.agagaga~

kaka aku amik tupperware 3 wei.ntah ape ntah die tuh.suke sgt kumpul tupperware tuh kOwt.mungkin da masuk sindrom keusiaan dia akan berubah sendiri..huhuhu.sory kande!

haku men tolak2 troly lagi.dan terus tolak.rase cam nak duduk ar lam troly nih.suh ucu tolak.ok tak wei..??ta bley2.sebab ucu aku maleh sket.so tpakse la aku teruskan penolakan tuh.k la.keje amal tuk family sendiri.ta salah rite?

aku amik yogurt.tingat lak aku tyme aku jadi duta yogurt Nestle dulu.setahun gak la aku jadi model iklan tuh.glamer gakla muke masuk tv.tapi tiap kali nengok.mesti aku rase ta puas ati.ntah nape ntah.huhuhu.

abaikan!

aku nampak oren atau lebih di kenali dgn name limau.yela.kan nak raye cine nih.bersepah sane sini.aku lalu sebelah sape2 pun mesti aku bau limau.alaa..sebenarnye aku da fobia nak makan limau tu.sebab tu aku bau org sume cam limau jer.na tau??

bos aku bagi makan limau kat opis tuh.pastu aku makan sampai ta hingat yang drastik.haa!11 x gak la aku kuar masuk toilet tuh.hine dine sungguh.perOot aku da ta supe perOot da.nak muntah ade.berak toksah cakap ar.limau je yang kuar.hahahah~

aku ajak ucu haku cari bende nak di makan kat umah.jalan punye jalan.aku nampak air sparkling.wah!serope tOol ngan air mabuk yg terdapat di pasaran.tapi yg nih version halal la.tapi aku ta bape sure sgt pasal air sparkling ni.takut gak.kut2 stgh negeri je yg iktiraf bende ni halal.aku capai satu.

"..cu!jom men mabuk2 malam ni ok?.." "..haku on jew.amik ar!.."

konon beli tu saje nak try sedap ke tak yang jenis ni.oklah aku amik n bayar.

kaka aku sibuk ngan dunie tupperware dye lagi.iskhh..mmg nak kene anta kat En. Omar nih!ta tau sape En. Omar?mau tau??ok.En. Omar ni org masjid.yang jadi khairat kematian org kg aku.kire baik la tuh.silap ar.dye ni bley tahan gak gatal dye.agagaga.sory En. Omar! :P geram lak aku nengok kaka aku nih.tapi ta pe.kang kene sumpah lak kang.ikut je la.

otw na balik.aku suh dierang folo g lepak mapley jap.maju amad raman putra.anei ( name singkatan bagi mamak ) kenal sgt dah ngan kiterang.regular kasteme.siap bagi diskaun lagi.tapi kengkadang je.kalu aku bawak ucu aku.baru dye bg diskaun.dye ade sket simpan perasaan kat ucu aku..hahaha!sian ucu aku. :P

aku makan chicken chop.ucu makan stirlon stik.kaka aku??tupperware lagi??oh tidak.sebab dye da letak kat LOLO da.dye makan lamb chop.malam ni kiterang diner barat sket.ntah paper ntah.agagaga~anei tu bg ucu aku fenfriss.kan aku da cakap die syok kat ucu aku.kami b3 makan dgn lahapnye.sambil bukak isu2 semase family.seperti bila mau kawin?bila mau kaya?bila mau travel?dan bila mau mati?mati??eh..ta cite pun!

da penat cite.soh seh2.panggil anei.pastu mintak tapau nasi goreng ayam ngan mee goreng.tuk abah kat uma tuh.yg senantiase lapar.abah haku mmg kuat makan.tapi makan maintain.pandai Cik Mamat nih jage body.huhuu!

sampai uma.masoOk bilek.part ni mmg best.nampak patrick kat atas katil.nampak bantak busyuk haku terkontang kanting kat sudut katil tuh.buat aku cam sengaje lak nak nguap.besh2!!aku nengok hp.ermm..tade mest pun.ta per..

masuk toilet.cuci muke.alamak!sabun aku da nak abis dah.tadi ta ingat nak beli!ni la aku.pelupe!mmg aku ta nafikan aku ade penyakit tuh sket.sampai bile nak ilang ntah.sok ntah da kawin lupe plak mane aku letak anak aku.hahaha.ta de la!mesti ingat punye. :P.aku dgr cam ade lagu ar kat bilek aku tuh..lagu ape tuh?

ringtone selembut awan nyanyian Katon Bagaskara berkumandang!

meset!kasi cepat kuar sket.da lame ta dapat meset nih.shian aku!

"..abg syg syg.." ..aku terus duduk pas bace meset tuh.terpaku.sedih.sedih dgn ape yang jadi kat hidup aku.sedih knape aku terus katekan aku benci beliau.sedih kerana aku memaki hamun beliau utk beliau benci aku.ta penah aku maki hamun org yg aku syg.tapi kali ni terpakse.utk hati lain.aku rela.sakit.sakit utk sgala kngan.

jatuh air mate aku.jatuh utk meset yg baru sampai tuh.utk beliau yang masih menagih simpati.yang masih maukan cinta nya di balas.aku syg dye!mmg aku cinta!..tapi aku ta de kuase nak pusing balik mase tuh.ape dosa aku samapi kuat sgt dugaan Tuhan bagi kali ni.sakit teramat.

aku delete meset tuh.terus capai telekung..abis solat terus aku sujud kat sejadah tuh.aku nangis.nangis sepuas hati.Tuhan yang mgerti ati ni.kuatkan aku Tuhan.kuatkan aku dari segala2 nya.terus aku capai Quran.ta tau nape.ngah bace tu pun.bley nangis lagi.susah na lupekan dye.mmg susah.

abis 2 m/s terus aku tadah tgn..

"..Ya ALLAH, jika dia tercipta untuk ku.utk menjaga ku.menjaga zahir batinku.Kau jodohkan la aku dgn cara yang baik.dengan cara yang Kau redhai.dengan cara yang direstui keluarga ke2 belah pihak.aku sanggup menjaga dirinya.walau dalam keadaan susah.sakit.senang.jika aku tercipta untuknya.dan jika Kau katakan aku bukan yang terbaik untuknya.dan dia bukan yang terbaik untuk aku.Kau jauhkanlah dirinya dari ku secara perlahan-lahan.agar aku tidak merasa sakit yang teramat.biarkan ianya berlaku secara pelahan2.dan aku akan menerima dgn hati yang ikhlas.redha.pasrah..kuatkan aku untuk menempuh hari esok Ya ALLAH.untuk terus aku berdiri di kaki sendiri.supaya aku akan jumpa dgn seseorang yang sanggup susah senang dgn ku..AMIN.."

aku terus capai bantal.nangis.puas2.basah bantal.nangis sampai tertido.

pagi tadi aku bangun..tanpa harapan dulu.tanpa cinta dulu..Ya ALLAH.terus kuatkan aku.

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails