Isnin, 19 Januari 2009

.BONUS yg BOROS??.

ecececeh~ati haku shiok plak nak bgtau kat blogie.yuhuuuu!

"fara,awak kire gaji staff arini.sebab saye nak pas kan kat awak nanti summary bonus..make it faster k.."

aku mimpi kah??bos aku yang kedekut taek idOong berkarat tu nak men bagi2 duet??

"..ape??u bley ulang balik tak ape yg u cakap tadi?pagi2 senin camni tinge i ni tak bape nak gemilang lagi.kasi ulang please.." aku mintak dye ulang dgn penuh pengharapan.
aku ngan bos aku mmg cam kawan.pompuan pulak.mmg ar bley kautem.tapi yg tak bape nak kautem tu bile die kedekut.mmg aku rase nak bOom die.weii..!!die mmg dasar kedekut.aku ta tau dari keturunan bape die punye kedemOot tu.kala aji bakil.

oppss..!telebey suda..!sory bos!
kalu korang nak tau.
bos aku ngah pregnant.
wah.!1st beby!korang excited tak kalu korang kat tempat bos aku tuhmesti exc kan2??mesti punye lah.sebab beby 1st kan.tapi aku nak bgtau nih!korang mmg silap besar ar..!bos aku tuh sebenarnye ta bape excited.aku ta tau nape.anak haram jadah kOwt..?Ya ALLAH..asal jaat sgt aku nih..eii..babap mulut diew..!bos aku tu cine.so aku ta tau nape die ta excited.bley plak bile member aku tnye kat die pasal brg2 beby yang die dah beli.korang tau die jawab ape?..mesti ta tau..tu la..toksah ar jawab..kan ni blog aku.biar aku yg jawab..
"..i ingat kan.adik ipar i punye beby kan dah besar.so i recycle je balik baju beby die tuh.." dgn nada gembira.

wei hanjjing.da la tu anak 1st.kemain lagi dulu ko cakap susah nak dapat beby.da setaun lebey.tapi bile dapat ko wat cenggini plak.sedey seyh budak lam peyOot tu.

kalu aku laa...dah abis gaji aku dok sebuk li barang beby je..
lantak ko lah!
yang penting haku dapat BONUS yang perlu di BOROS kan..??

hahahaha~taklaa..aku nak belii cadar ni hah!kemain lagi cadar ni.memanggil2 duet aku mintak di bayar.aku pOwn beli.korang nak nengok??...alaa...jawab la..takkan pasal tadi aku gurau tu pun na amek ati kOowt..tak ROCK ar korang ni..

ha nah tengok..!




apabile Patrick sedang memanjekan diri di atas cadar baru kuw..ke die ngah mengawan nih..??

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails