Sabtu, 31 Januari 2009

.anak Pak Cik Aris dalam bloggie haku..??.

paghi2 lagi haku da seboOk mandi.beros gg.cuci muke.erm..pakai baju.sikat rambut..

hah!!dah kul 8??!!adoyaiiii..!!aku sepatutnye da kuar uma da ni!ni tak!bley lagi mgadap cemin!ta pe ar.makeup sikit je.janji tetap cumel occay! :)
*sedapkan ati diri sendirik sket.kang ta de mood lak aku paghi2 nih*

na ikut lalu ttdi ke lalu subang neh..??ermm..ikut subang ar.ta de toll.dekat sket.ahaks! :) dgn memecut kelajuan yang diparas kureng bahaya.dgn tangan yang kemain lagi bermeset.wahh!mau matika??mau masok berita tv berapeka??danger3 occay!letak kejap..kejap je!huhuhu~

kul 8.45 aku sampai kat pintu gerbang servis Proton.
*saje kasi Proton gempak sikit*
mau kasi LOLO servis.cian kat LOLO.asal aku na brek je.die da bunyi2 cam mintak tulun.aku bajet2 minyak brek da kering kOwt.ermm..tau2 je minyak brek kering.hahahaha~

"..uncleee! saye mau anta ini kereta servis la.mana mau park ar uncle..??" kata aku yang masih di dalam LOLO kepada guard india yang agak berusia itu.shian dye wei..!da tue pun larat gak keje jadi guard kat situ.kalu bapak aku perlukan pekerja.mungkin aku akan berikan sepasang borang yang kusung dan menyuruh beliau isi.kalau ade la!

"..arr.u kasi letak sini kereta u.lepas tu u masuk dalam kasi amik no.ok.park sini.." dgn bersahaja uncle itu berkate2 dengan secebis senyuman.ahaks!manje seyhh! :P
occay.LOLO da kasi park.kasi keluar dari kete.ehh!terbawak2 la plak base uncle tadik.adoyaii!cam sami veluu la plak!huhuhu~dgn penuh bergaye.dan kesopan santunan yang di tahap sebelas peratus.aku tolak pintu yang bertulis pull itu.PULL??haku yang tapaham ke mmg pintu nih dierang salah letak note tuh?alaa..pintu dierang ni bley tarik luar dalam k.maknenye aku blOOm sala paam lagi ar..!

aku terpana sepasang mate tu.weii..aku knal minah yang jage kaunter 1 nih!jap2 aku try remind n refresh balik!da byk ilang pas kene entak arituh~huhuhu~ok.bek to stori mori!

"..arr..saye da wat appoitment da,nak sevis kete.."
"..bape no kete cik ye..?"
"..WSA 1**3.."
"..ermm,ok.cik amik no nih.duduk dulu ye..jap lagi no cik kene panggil.." lalu gadhes itu memberikan senyuman yang mengingatkan aku tentang siape beliau.
"..tq..ermm..Suzanna kan??.."
"..Fara kan??.." aku da senyum tahap gaban.mmg sah!
"..arrrrrrrrr!!!!!.." itu sore aku.kuat gle.menjerit tahap superb sebab jupe mmber klas lame.klas sebelah.pj same2 dhulu2.huhuhu.rinduu wei!
"..Sue!laa ko keje sini ropenye.maknenye kat fon aritu aku cakap ngan ko la erk!.."
"..ha'ah,aku la tuh!wei fara ko makin cantik ar skang.makin kurus!da kawin ker?aku baru je kawin wei.bulan 11 arituh!.." kemain ghairah lagi die tnye aku tanpe enti.

pilu aku nak jawab soklan petame tu.tapi bende ni fakta occay.aku ta bley nak terus lari dari soklan tuh.even aku mule benci nak dgr nye.tapi bende tu akan terus aku dgr slagi aku ta de laki.ta de laki yang aku bley angkut sane sini.laki yang bername suami.buhsan nak dgr soklan tuh!kalu die bukan mmber kelas sebelah aku.da tentu aku pijak2 badan chubby diew tu sambil berkate2, "..wei!sialan sungguh ko bertanyekan soklan tu kepada aku!ko tau tak aku mengalami sistem yang tidak seimbang selepas terpakse meninggalkan beliau itu..??!hampir gle ko tau tak??!!.." tapi aku ta cakap camtuh la.sebab die mmber skola aku dulu.kiterang same2 tyme pj jer.asal pj je aku cari die as partner aku.besh wei dapat partner ngan die.sebab dye chubby tu kOwt.aku asik pelOok dye jer.hahaha~aku terus abaikan soklan petame tuh.lalu aku sambung ngan kawen dye tadi.
"..ko da kawin da??ye ke..!ngan org mane?bf lame ko dulu ker?.." and so on and bla bla bla.biase ar.pompuan kan!kalu berborak mmg ta pandang org atas bawah.sampai da jem da tmpat amik no tuh sebab aku.akhirnye aku terlepas ngan soklan tuh.alhamdulillah!sempat gakla aku suh dye cepatkan no aku tuh.sebab toksah aku tunggu lame2 cam kat stesen bas.hahaha.untung tol ade kawan ramai2 nih!lagik2 keje kat Proton.* TIME KASIH SUE! * lam seploh minit aku dok situ jap.hp aku bunyik.mintak diangkat barangkali.pemanggil tu aku kenal sgt!terlalu kenal!hahaha.

.ALI ANAK LELAKI ARIS.yang membuat panggilan tuh.huhuuh~sudey sampai barangkali.dari semalam lagi da janji nak meet dye.dye kate aku sombong sebab slalu sibok.aku ta penah sombong k!mase je yang ta izinkan.ok ta pe.kali ni aku jumpe dye.buktikan yang aku bukan sombong lagi.dan aku bukan artis occay!


"..yu,katnerni?ali ade kat luar ni hah!"
"..masuk je.ayu ade kat lam nih.ngah jumpe mmber jap.masuk ar dulu.."
"..wokey!.." perbualan kami terhenti kerana member aku tadi sibuk melambai2 seperti org kelemasan memanggil aku.lemas ka??asal na lemas lak.bukan kat laut pun!agagaga~
"..hah.mende lagi?mau menyusu ka??" terkekeh2 mmber aku gelak.sbb ingatkan org ramai kat situ je bley kaver2 ngan tutup mulut.kalu ta de.aku rase dah wat sujud sahwi da.pastu golekkan badan die yang bola2 api tuh seperti tenggiling yang penah mati kat padang skola kiterang.tenggiling tu mati angkare aku la tuh.tapi cube di rahsiakan.bagus tOol satu kelas Harapan ngan Murni nih!mmg patuh!terutama dgn aku.huhuhu~adekah sebab aku tomboy??mungkin barangkali. :P
"..ko ni mmg ta berubah la fara!" menghabiskan sise2 gelak beliau lalu menyambung kembali kate2nye tuh. "..mmg ta penah buring dok ngan ko nih.asal gelak je mesti ngan ko.asal ko je mesti gelak!hahahaha" gilak jugak mmber aku sorang nih.biarkan.sebab die baru kawin.KAWIN??dye kate kawin tu syok!huhuhu~aku mau kawin jugak!
"..Sue,aku nak kuar ngan mmber aku jap nih.bley tak ko tulun aku suh budak2 ko tgkkan kete aku nih.asal na brek je.die da bunyik2.aku pun ta tau apsal.."
"..die bunyik2 tuh mintak kawin tuh!hahahaha~.."
"..tuan punye kete pon blom kawin lagi.so die ta bley kawin lagi.lainla kalu kete aku tuh menggeletis camm ko.mmg terpakse aku kawinkan.hahahaah" hah!amik kau se das!asik kenekan aku je!huhuhu~ta abis lagi tuh gelak2 antu, dye terus nak cakap "..oklah.ko bagi kunci kete ko.pastu ngan buku servis.ni no ko kan?kang da siap aku terus kol ko.ko jln2 kat2 sini je kan?kang aku meset ko k!"
"..tq ar Sue.ko mmg baik dan mulie ar ari ni.arinih je k!" gelakan aku tuh mematikan suasana selepas aku terpandang muke anak pakcik Aris tuh.


Mohamad Ali Bin Mohamad Aris..siapa beliau??
seorang yang agak baik.ade sket sopan santun.budi pekerti.dan memahami.die ni.xbf aku yang petame.yang ajar aku ape itu CINTA.ermm.ta de ape yang menarik tetang cinte dulu.cume bley aku katekan aku mule menjadi playgurl angkare die la.tapi itu kenangan.kenangan zaman skola2 dolu2.ta matang pun.tau mau epy jer.berontak ta abis2.ego melonjak2.keras kepale ya ampun.Tuhan je tau.bukan aku sorang je.kami same2!hehehe.tapi rite now.kiterang da jadi kawan.kawan baik.karib.dan ta mungkin jadi kekasih lagi.aku senang dgn status die skarang.status bf org.bf Athirah barangkali..huhuhu!jangan mare k!ta bosan jalan ngan die.sebab byk cite nak bincang.tentang israel la.*sebab die keje kat HQ McD.sebab tu aku asik kenekan die cakap die rang israel* cite mase zaman dolu2 la.cite xxxx die la.pastu..die tanye pasal J**k..adoyaiii!mau cakap ka ta mau??cakap je la.die pun da byk cite pasal awek die skang nih.bahagia da die.na kawen da wei.alhamdulillah.akhirnye bertemu jodoh incik Ali tuh.aku cume cakap basic2 je.selebihnye aku abiskan tyme makan lunch kat IKEA.aku suke lepak situ,berbanding kat Starbuck ke.Coffee Bean ke.Popeye ke.Dome ke.mungkin kat situ berunsur kefamilian dan mempunyai makanan Sweden yang amatlah aku suke.kalu bley tapau da tentu aku buat.abis cite.aku terus ajak die kuar.mate aku da mule nak kuarkan air paip.nih yang maleh nih klau aku cite kat org.ngan aku2 skali na nangis.cepat2 aku ajak die kuar.sebelum mate aku merembeskan air ujan.abis jalan2.kami nengok muvee sekentut.cite yang the latest tuh.1st tyme aku nengok cite yang baru kuar sehari.terus aku nengok.cite Bride Wars.mmg besh!ekspeceli tuk org yang gelojoh na kawin.klaka gak ar.Ali banje aku.paling besh tu.die banje nengok kat Platinum tuh!Fuyyoooo~syok babe!kene satu kpale 40 hengget.2 kepale??korang kire sendirik ar.tgk cite tu 2 org je.ekslusif gle!ta penah aku g tempat camtuh lagi.Ali cakap ta besh ar tgk ramai2 pastu dapat bau stokin ke kasut ke kaki ke.and wat so ever.ye laa..die mampu ar.aku mane la..asal dapat nengok cite yang same.bau kasut ke stokin ke..tahan je laa..abis nengok muvee.kasi jalan2 lagik.kasi kaki penat.Ali dapat hp kaver.aku dapat selai dress.wahh!lawa seyh!dapat rantai gak!wahh lagi sekali!ahaks~mau balik da!ermm..hopefully dapat jumpe Ali bersame aweknye lagi pasni.Ayu doakan Ali kekal k ngan die. Amin. :).thanxs a lot perumahan kat ali sebab banje makan bekpes n lunch yang besh tuh.satu yg aku ta tau la ngan Ali nih.dari start aku kenal ngan die.sket pun die ta penah pakai duet aku. ( hine sgt ke wei?sampai ta mo terime langsung?? ) pasni Ayu banje plak erk.jgn tolak lagi tau.banje ngan Athirah skali k!insyaALLAH ade rezeki kite jumpe lagi..!

*betul cakap Ali.aku perlukan sebuah percutian.percutian je yang akan buat aku tersenyum macam sedia kala.thanks dear*
Wif Ronald Mc Dunal yang mau berphoto pada ari ini

waiting fo a muvee

Bride Wars was fun

sekian untuk ari ini daa~ =D

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails