Isnin, 12 Januari 2009

mood

haku tak tau nape aku rase cam nak hempuk owang jew arini.mungkin ketidaksuburan berlaku lagi.

abaikan!

arini aku di pakse secara bertalu2 utk fetch pakcik aku ( yang tak brape tue ar sgt ) kat airport.buhsan wei..!
asik aku je yang kene sruh :( muke aku ni da ede rupe driver hagaknye.takpe ar.dah aku amik owg tue tu nanti, mesti die belanje aku ape aku nak.die kaye la plak~agagagag! jaat sekali dua bulan.tak salah.

petang ni aku ade prog lak.nak g pmc ( putra medical centre ) nengok yayang nurul+wif her beby.tak puas2 aku nengok anak die.gle cute wei!kalu korang nengok mesti korang cakap.."boleh bagi satu..??"..arap2 aku dapat ar anak secomel begitu.insyaALLAH.aku nak upload gambar anak die nanti.korang tunggu erk.

wei..!jap2!
aku nak g makan dulu.

1 ulasan:

shahida mustapa berkata...

yang2,manenye pic bby i?

Related Posts with Thumbnails