Rabu, 15 September 2010

Raya Lagi.

hehe..
saye na ucap selamat hari raye lagi boleh kan kan..??haha.gatal tol!saje jer..sebab saye suke sgt raye tahun ni..huhuhu.ntah nape ntah..lalalalalalaa.
..oke..
kawan-kawan saye da tag gambar raye kat uma saye aritu..jap jap saye upload erk..

* * *

fadir.taufik.muzz.mazz.man.arn.syam.aus.abg.rincan.u'un.syada.kd.huda.epul.wirda n batrisya.
..i heart them..

abg sedang memangku kayin..niece die..comel kan?saye syg sgt kat die..family saye pun suke!hehe.yang ngan saye ni batrisya.anak member..cute gler!

ufl : epul.aus.abg.
dfl : huda.kd.rincan
..tgk tu perangai burok dierang..haihh..lotih makk!

* * *

last but not least..yang kat sebelah saye tu akan berkahwin sabtu ni.so, to KD n AUS..selamat pengantin baru, semoga berkekalan hingga ke akhir hayat..semoga berbahagia selalu..aus!memandangkan bf aku jadik pengapit ko..soo tolongla tgk2 kan kot kot die da mule lupe diri erk..ko kasi yakduusshhh jek!huhuhu.aku sampai lambat sikit..kat umah ko nanti aku dtg ngan bf aku..ok!sayaaangggg korang!chupchupmuahmuah..auuww~

1 ulasan:

kydie berkata...

time kasih la ye krn sudi mnjadi pengapit kami.. hihihi..

n doakan baby dlm perut aku ni slamat~~~ amin.... :)

aku br baca blog ko.. br tau ke ktowg ni best!!! hahahahaha

Related Posts with Thumbnails