Isnin, 6 April 2009

perasaan teruja melande jiwe!

paghi tadik kul 9.30 ade meeting.hagak spoil sket.mane taknye.meeting arini je bagi kerepek ngan spritzer jer.ta sedap!!..mmg ta sedap!!uweekk..!!slalu bagi sandwich!

*lalu dimuntahkan di bawah meja nalliah.agagagaga~shian mamat neh!asal muntah je die slalu jadik mangse!padan muke ngko!*

yang menarik minat aku na dgr neh, pasal ade branch baru.branch baru yang aku kene control!ehek!ta sabau na tau!sebab 3 bln sekali aku kene jadi auditor tuk dierang n dalam mase yang same aku kene control management gak..cek tu la ni lah.agak berat.tapi ta pe ar.aku mmg suke travelling..!!besh2!!

aku taget aku jage KLMO+JB+Bukit Mertajam.
tapi aku mmg silap besau la.
na tau aku control area maner??
sebelum tu bagi aku senyum besar2 sambil tekoyak mulOot aku neh!

XD

aku dapat control..
1. JB
2. Melaka
..n yang paling besh nih..aku dapat jage kat..
3.Cameron Highland..!!!
hahahahahah~
best gle wei!

teruja da tahap gaban da neh!rase mau jadik auditor tu skang!
*lalu da terpikir nak pack barang.ahaks~over!*

akhir kate.kerepek n spritzer tu best.kalau makan kat Cameron jer!agagagagag~
XD

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails