Rabu, 30 September 2009

X-T-V-T selasa 28.09.09

Semalam seorang kazen aku yang sgt sengal telah di timpe kebosanan tahap gaban. Lalu kazen aku telah memaksa aku tuk menemannye menonton muvee. Cite ape pun aku ta tau. Momok The Movie kot. Yang aku tau die da na nangis kalau aku ta temankan die. Aku rase, ni mesti gado2 manje ngan abg die neh!hehehe.. Kebetulan pulak kawan aku, Fendi nak sgt laa jumpe. Katenye da lame ta jumpe..rindu erk??hehe..So utk kazen aku yang ter-chenta, aku turutkan jugak pale hotak die tuh. Memandangkan kawan aku tu mmg kenal rapat ngan sanak famili aku. Dan die mmg ta kesah kalau dapat lepak skali ngan kazen2 aku. Aku ajak die join skali. So, abis keje, kami berjumpa di-OU. Sambil menunggu kawan aku sampai..Kami ber-sengal-sengalan di surau dan selepas itu pergi melantak di Pizza Milano..sehingga kawan ku itu dtg dgn harapan utk makan bersama-sama. Tetapi akhirnya kami telah mencekik dulu..lorrr..sian die..Sok2 la kite makan sama2 erk..hahaha~. Lalu kami pun menonton muvee itu dgn harapan agar cerita itu creepy yang dahsyat...Tetapi...Hampeh!seram sikit jek! Cite tu klaka. In the end, kami pun pulang ke kereta masing2 kerana jam sudah menunjukkan pukul 11. Sampai2 je kat uma, aku ngan kazen aku ape lagiii..tdo same2 sambil berhimpit-himpit arrr...nightmare weh..nightmare..!!huhu.

meset jgn ta meset!..haha

udoh2 le weh!

nyum nyum..!

tyme na tarik tu mmg feel gle bab punye!haha

cekik-time

ta-sempat-na-ber-photo-lapar-yang-teramat

sekian~

4 ulasan:

Mama @Ra berkata...

syok giler weeiii...
napew x ajak aQ...

Mama @Ra berkata...

fendi sayang akak lo!

Mama @Ra berkata...

mintak skit weeiii.. aQ lapa nie..
ekeke..
giler syok nengok wayang..

rincan somelOo berkata...

hahah!gadis kaktus yang teramat sengal.seb bek fendi tak kejutkan ko malam tu.kalu tak..da mendapat tangisan da ko dik!

Related Posts with Thumbnails